Другий день роботи був ще більш насиченим. Спочатку невелика різнофахова група спробувала визначити найбільші соціальні проблеми у нашому місті, а також виявити пріоритети у вирішенні цих проблем. Звичайно, під час однієї зустрічі неможливо досягти необхідної глибини дослідження, але в нашому випадку це був практикум від А.Крупника, як організувати дослідження.Точніше, один із його видів. Потрібні ще цифри статистики - невдовзі сподіваємося отримати потрібні цифри. Ну і, звичайно, спостереження досвідченого науковця і практика з колосальним досвідом (маємо на увазі Андрія Крупника).
Далі у порядку денному йшов інформаційний семінар для активістів громадських організацій та соціально відповідального бізнесу. І хоч не так багато зібралося охочих розібратися, що це за соціальне замовлення (з кримінальним розібралися ще у 90-х), але розмова вийшла зацікавленою, жвавою і досить продуктивною.
І нарешті, Круглий стіл з обговорення проекту Положення про соціальне замовлення у місті Біла Церква. Цей проект був підготовлений експертом-консультантом проекту А.Крупником з урахуванням його власного досвіду, чинної ситуації в Україні, досвіду дії механізму соціального замовлення в Одесі вже вісімнадцятий рік.
Повторюємо посилання на проект Положення для ознайомлення усіх зацікавлених людей.
Подаємо також Рекомендації Круглого столу, ухвалені під час 2-годинного обговорення.
1. Прийняти пропонований проект Положення за основу, доопрацювати його згідно висловлених пропозицій і подати на розгляд міської ради.
2. Скоригувати формулювання мети впровадження механізму соціального замовлення (п.1.3 проекту Положення) наступним чином: 1.3. Соціальне замовлення як організаційно правова форма партнерської взаємодії органів місцевого самоврядування з ОГС застосовується з метою:
4. Передбачити подання проектів на конкурс в заклеєному конверті одночасно у друкованому вигляді та на електронному носії.
5. У посиланнях на ЗМІ вказати «у друкованих та/чи електронних ЗМІ».
6. Здійснити технічні правки щодо назв підрозділів міської ради.
7. Передбачити створення у складі конкурсної комісії постійно діючої робочої групи.
8. У п. 2.2.1. більш точно сформулювати визначення підрозділу, який безпосередньо буде координувати виконання завдань механізму соціального замовлення.
9. Передбачити, що пропозиції щодо формування списку пріоритетів соціальних проблем, які будуть визначені в якості номінацій конкурсу проектів, формує робоча група на основі результатів дослідження соціальних проблем, рекомендацій депутатських комісій, структурних підрозділів міськради, з урахуванням пропозицій інститутів громадянського суспільства.
Далі у порядку денному йшов інформаційний семінар для активістів громадських організацій та соціально відповідального бізнесу. І хоч не так багато зібралося охочих розібратися, що це за соціальне замовлення (з кримінальним розібралися ще у 90-х), але розмова вийшла зацікавленою, жвавою і досить продуктивною.
І нарешті, Круглий стіл з обговорення проекту Положення про соціальне замовлення у місті Біла Церква. Цей проект був підготовлений експертом-консультантом проекту А.Крупником з урахуванням його власного досвіду, чинної ситуації в Україні, досвіду дії механізму соціального замовлення в Одесі вже вісімнадцятий рік.
Повторюємо посилання на проект Положення для ознайомлення усіх зацікавлених людей.
Подаємо також Рекомендації Круглого столу, ухвалені під час 2-годинного обговорення.
Рекомендації Круглого столу
"ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАМОВЛЕННЯ У БІЛІЙ ЦЕРКВІ"
Біла Церква, 15 травня 2018 року
Розглянувши проект Положення про соціальне замовлення у місті Біла Церква, підготовлений експертом-консультантом проекту "Нова якість соціальних послуг через впровадження механізму соціального замовлення у Білій Церкві та Київській області", директором Одеського інституту соціальних технологій А.С. Крупником, учасники Круглого столу рекомендують:1. Прийняти пропонований проект Положення за основу, доопрацювати його згідно висловлених пропозицій і подати на розгляд міської ради.
2. Скоригувати формулювання мети впровадження механізму соціального замовлення (п.1.3 проекту Положення) наступним чином: 1.3. Соціальне замовлення як організаційно правова форма партнерської взаємодії органів місцевого самоврядування з ОГС застосовується з метою:
- покращення якості життя осіб, що перебувають у складних життєвих обставинах, через надання необхідних соціальних послуг, підвищення адресності та масовості надання цих послуг
- підвищення ефективності використання бюджетних та небюджетних коштів для вирішення соціальних проблем мешканців міста, залучення додаткових ресурсів
- адекватного перерозподілу соціальної відповідальності між органами місцевої влади і суспільством, підвищення рівня довіри населення до влади.
4. Передбачити подання проектів на конкурс в заклеєному конверті одночасно у друкованому вигляді та на електронному носії.
5. У посиланнях на ЗМІ вказати «у друкованих та/чи електронних ЗМІ».
6. Здійснити технічні правки щодо назв підрозділів міської ради.
7. Передбачити створення у складі конкурсної комісії постійно діючої робочої групи.
8. У п. 2.2.1. більш точно сформулювати визначення підрозділу, який безпосередньо буде координувати виконання завдань механізму соціального замовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар