Ми допомагаємо дітям з інвалідністю стати самостійними

четвер, 2 березня 2017 р.

Навчання операторів телефонного опитування

Телефонне опитування громадян на задану тему - справа вельми непроста. В цьому переконались учасники тренінгу, який провела досвідчений тренер, психолог Евгенія Ярошенко.
Втім, вважаємо, що таку науку варто опанувати, адже є чисто утилітарна річ - проведення разового опитування громадян за проектом "Відстоювання рівних можливостей для маломобільних жителів Білої Церкви при реформуванні мережі пасажирських перевезень", який здійснювався за сприяння Канадського Фонду підтримки місцевих ініціатив. А є ще можливість дюдям з інвалідністю (їх була більшість серед учасників) потім запропонувати свої послуги різним call-центрам, підприємствам і отримати оплачувану роботу.
Вперше ми спробували і дистанційний варіант навчання через пряму трансляцію події за допомогою Інтернет та IP-камери. Не було, правда, зворотнього зв'язку з Сергієм Шептицьким, який фізично не міг прибути в Центр реабілітації інвалідів "Шанс", який гостинно прийняв учасників тренінгу.
Кого цікавить: Програмний додаток для операторів телефонного опитування - пропонується для завантаження.

Немає коментарів: